رمان گرگ و میش نوشته ی استفانی میر

Twilight

نام کتابنام کتاب : گرگ و میش
نام نویسنده نام نویسنده : استفانی میر
حجم حجم : MG 3.59
خلاصه داستانخلاصه داستان: گرگ و میش روایت دختری به نام ایزابلا ماریا سون است که به دلیل مشکلاتی مجبور می شود به نزد پدرش در شهر فورکس برود. او در دبیرستان با خانواده ای مرموز آشنا می شود. خانواده ای با رنگ چشمانی متغیر و سیمایی زیبا ...

t_logoکانال تک سایت در تلگرام، اینجا کلیک کنیدt_logo

فرمت کتاب فرمت کتاب : PDF

دریافت کتابدریافت  کتاب فرمت PDF

بخشی از متن رمان تازیانه و عشق:
بالاخره زنگ آخرین کلاس هم به صدا درآمد. به آرامی تا دفتر قدم زدم تا گزارش کارم را تحویل دهم . دیگر باران نمی بارید، اما باد قوی شروع به وزیدن کرده بود و هوا سردتر شده بود. بازوانم را دور خود پیچیده بودم.
وقتی وارد دفتر گرم شدم، چیزی نمانده بودکه برگردم و از آنجا خارج شوم. ادوارد کالین پشت میزی جلوتر از من ایستاده بود .
دوباره او را از روی موهای برنزی رنگش شناختم . ادوارد متوجه وارد شدنم به دفتر نشده بود . در حالی که به دیوار تکیه کرده بودم، منتظر ماندم تا کار مسئول پذیرش تمام شود.
ادوارد با صدای آرام و جذابش با مسئول پذیرش بحث می کرد. خیلی سریع موضوع بحث را فهمیدم. او سعی می کرد تا شش ساعت کلاس زیست شناسی را به وقت دیگری منتقل کند، هر وقتی که باشد. نمی توانستم باور کنم که بخاطر من چنین تصمیمی را گرفته باشد. حتما علت دیگری داشت، موضوعی که قبل از آمدن من به کلاس زیست شناسی رخ داده باشد.
حالت عصبی چهره اش که با آن رو به رو شده بودم قطعا به خاطر مسئله ی دیگری می بود . این غیر ممکن بود که این پسر غریبه بتواند بی دلیل اینقدر شدید از من متنفر شود.
اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
گرگ و میش