رمان ستاره ی من نوشته ی حوریه رادان فر

رمان-ستاره-من

 
نام کتابنام کتاب :رمان ستاره ی من
نام نویسنده نام نویسنده : حوریه رادان فر
حجم حجم : 3.5MB
خلاصه داستانخلاصه داستان:
داستان در مورد یک دختر ایرانی به اسم بنیتاست که از بچگی توی فرانسه زندگی کرده . به دلیل موفقیت های خیلی زیادی که توی رشتش داشته اونو به عنوان اولین زن به فضا میفرستن اما متاسفانه سفینه از کنترلش خارج میشه و سمت یک سیاهچاله کشیده میشه ، سفینش متلاشی میشه اما خودش نه و این تازه شروع ماجراهای عجیب و غریبیه که هیچوقت برای هیچکس اتفاق نیفتاده …

t_logoکانال تک سایت در تلگرام، اینجا کلیک کنیدt_logo

فرمت کتاب فرمت کتاب : PDF
Admin : دوستان عزیزی که قصد خوندن رمان ستاره ی من رو توی موبایلشون دارن میتونن با دانلود اپلیکیشن های پی دی اف خوان ، خیلی راحت از کتاب های فرمت پی دی اف استفاده کنند .
دریافت رمان ستاره ی من دانلود رمان ستاره ی من با فرمت PDF
بخشی از متن رمان ستاره ی من:
شنیدی میگن اگه سرتت از سرعت نور بیشتر باشه ... اگه به نور پوزخند زدی و گفتی زکی ... و با اون سرعت از یک سیاهچاله رد شدی و
به اونم یک پوزخند خوشگل زدی و دوباره همون حرفو تکرار کردی ... زمانو رد کردی ؟؟
من هیچکدوم این پوزخنا قسمتم نشد ... درست رفتم وسط سیاهچاله و الان اینجام ... ولی زمانو رد کردم ... زمان برام به عقب برگشت ...
اونقدر عقب برگشت که یک جسد هزارساله اومد جلوم ... اونقدر برگشت که الان بهم این لقبو دادن ...
من ... آتینا ... ملکه ی زمان ... ؟
 
چشمامو بستم و نفس عمیق کشیدم . امروز بزرگترین روز زندگیمه . بزرگترین . اصلا از خوشحالی تو پست خودم نمیگنجیدم . از اتاق اومدم بیرون . مامان دوید طرفم و گفت :« آماده ای عزیزم ؟»
ـ آره . آماده ی آماده .
مامان لبخند زد اما یکهو گریش گرفت . گفتم :« وایییییییییییییی . مامان گریه نکن دیگه .»
ـ اگه بری یکهو یک چیزی بشه چه بلایی سرت میاد ؟
ـ مامان باورکن چیزی نمیشه . مطمئن باش . من بچه نیستم که .
ـ تو ممکنه جثتا بچه نباشی ولی بخدا ازیک بچه هم کمتری .
ـ وا مامان
ـ خب راست میگم . کوچولوی مامان . نگرانتم
ـ نباش مامان . این یک موفقیت بزرگه برای من . وسعتشو درک میکنی ؟ مامان اولین زن فضانورد . توروخدا با اشکات ازم نگیرش مامان . چیز کمی نیست . بخدا نیست .
منبع