رمان دردسر فقط برای یک شاخه گل رز نوشته ی روژین.ح

رمان-دردسر-فقط-به-خاطر-یک-شاخه-گل-رز

نام کتابنام کتاب : رمان دردسر فقط برای یک شاخه گل رز
نام نویسنده نام نویسنده : روژین.ح
حجم حجم : 2MB
خلاصه داستانخلاصه داستان:
داستان از اونجایی شروع میشه که صنم به عنوان دانشجو حقوق دوس نداره هیچ کس مخصوصا پسرا حقشو بخورن حتی اگه اون یه چیزه کوچیک مثه یه شاخه گل رز باشه!….

t_logoکانال تک سایت در تلگرام، اینجا کلیک کنیدt_logo

فرمت کتاب فرمت کتاب : PDF
Admin : دوستان عزیزی که قصد خوندن رمان دردسر فقط برای یک شاخه گل رز رو توی موبایلشون دارن میتونن با دانلود اپلیکیشن های پی دی اف خوان ، خیلی راحت از کتاب های فرمت پی دی اف استفاده کنند .
دریافت رمان دردسر فقط برای یک شاخه گل رز دانلود رمان دردسر فقط برای یک شاخه گل رز با فرمت PDF
بخشی از متن رمان دردسر فقط برای یک شاخه گل رز:
-بامن درست صحبت کنا!
درحالی که خیره خیره تو چشمام نگاه میکرد گفت:اگه نکنم چی؟؟
میدونستم نمیتونم اما برای اینکه کم نیارمو خودمو از تکو تا نندازم گفتم
-همچین میزنم پخش زمین شی.
همینجور که اون نزدیک تر میشد گفت:
- بیا عزیزم امتحان کن.
-هویی کجا میای؟؟من دان دو تکواندو دارما میزنم لهت میکنم
-گفتم که بیا جلو عزیزم امتحان کن
به این شانس گندم با این سیریش لعنت فرستادم:ای خاک برسرت صنم بااین تهدید کردنت اخه تو،تو عمرت تونستی یه نره غول مثله اینو بزنی که حالا تهدید میکنی؟؟
واقعا شانس من ایول داشت اخه خدا چرا باید یه معتاد مست مزاحمه من بشه ای سمیعی خدا بگم چیکارت کنه اخه نونت نبود ابت نبود این وقت شب کلاس گذاشتنت چی بود؟؟اخه من موندم خدا چی فکر کرده بود که این سمیعی رو خلق کرد و اونم نه گذاشت و نه برداشت استاد حقوق معدنی شد! حالا من این غول تشن رو چیکار کنم؟؟یه خیابون خلوت گیر اورده فکر کرده من از اوناشم الانم وقت فیلمای خاک بر سریه!نامرد انقدرم گنده بود نمیتونستم تکون بخورم سریع کلشو به من نزدیک کردو لباشو رو لبام گذاشت منم نه گذاشتم نه برداشتم همچیم لبشو گاز گرفتم که ازش خون اومد وقتی ازم فاصله گرفت یه زیر پایی خوشگل براش رد کردم که افتاد زمین:الوعده وفا!دیدی اخر سر پخش زمین شدی؟؟
منبع