رمان عاشقانه نوازش عشق

navazesh-eshgh

نام کتابنام کتاب : نوازش عشق
نام نویسنده نام نویسنده : فاطمه اسرا فرامرزی کاربر انجمن تک سایت
حجم حجم :
خلاصه داستانخلاصه داستان: دختری به نام نوازش ، از نوازش مادر محروم .. بعد از مدت ها .. اومده دنبال مادرش .. اومده که با مشکلات پیش روش مبارزه کنه

t_logoکانال تک سایت در تلگرام، اینجا کلیک کنیدt_logo

فرمت کتاب فرمت کتاب : pdf
 

دریافت کتابدریافت  کتاب فرمت PDF

قسمتی از متن رمان:

خیلی زود امتحاناتم تموم شد تو این مدت کل کل نمکیردم تا امتحاناتم تموم شه البته م دختر ارومی بودم جون عمت .هوس کرد م برم کافی یپانو از دانشگاه سوار ماشینم شدم و رفتم رسیدم رفتم بالا انگار بچه ها رفته بودن بالا رفتم با یه سلام بلند همه برگشتن طرفم همه ی دخترا رو بغل کردمو جواب سلام همه رو دادم اصلا به ساعت توجه نکرده بودم یه دفعه با ساعت دستم نگاه کردم ساعت 12 شب بود چشام چارتا شد سریع از بچه ها خداحافظی کردمو رفتم بیرون تا رسیدم ساعت 1 شب شد من چرا جدا اینهمه و همش دیر میرسم؟واس خودمم سواله اروم رفتم خداروشکر برقا خاموشه حتماخوابیده اروم اروم راه میرفتم که صداش میخکوبم کرد