رمان نفس نفس دل نوشته ی سحر معتمدپور

رمان-نفس-دل

 
نام کتابنام کتاب :رمان نفس نفس دل
نام نویسنده نام نویسنده : سحر معتمدپور
حجم حجم : 2.5MB
خلاصه داستانخلاصه داستان:
دختری از جنس غم …دختری رنج دیده و محکوم شده …دختری که از تمام علایقش گذشته…از زندگیش گذشته …از خودش…و قلبش…وفقط به یه نفر فکر میکنه ..به یه شخص ..به یه آدم…به یه پسر..
تمام قصدو تیتش شده انتقام ..شده تاوان … عسل دخترک این قصه به خاطر دلایلی از خانوادش رونده شده وحالا درطی چندین سال داره تاوان کارهای نکردشو پس میده ولی هیچوقت نمیتونه نفرت و اون حس انتقامی رو که تو وجودش رخنه کرده رو نادیده بگیره و در آخر دست به کار میشه…..

t_logoکانال تک سایت در تلگرام، اینجا کلیک کنیدt_logo

فرمت کتاب فرمت کتاب : PDF
Admin : دوستان عزیزی که قصد خوندن رمان نفس نفس دل رو توی موبایلشون دارن میتونن با دانلود اپلیکیشن های پی دی اف خوان ، خیلی راحت از کتاب های فرمت پی دی اف استفاده کنند .
دریافت رمان نفس نفس دل دانلود رمان نفس نفس دل با فرمت PDF
بخشی از متن رمان نفس نفس دل:
نگاهم رو چرخوندم.توی همهمه ی جمعیت گم شده بودم از فرودگاه بدم میاددرواقع تو جاهای شلوغ و در هم برهم نمیتونم بمونم .نفسم بالا نمیومد.
یه جای خلوت پیدا کردم وبه جمعیت چشم
دوختم نمی دونم داشتم دنبال کی میگشتم شاید یه چهره آشنا...هه چه خیال خامی .چه دل خجسته ای داشتم من!!
همه مشغول رو بوسیو خوش وبش بودن ولی من چی...
بی توجه به مردم اطرافم رفتم طرف در فرودگاه اووف خیلی گرم بود آفتاب درست به فرق سرم میخورد
با دست موهامو دادم زیر شال سفیدم و شالمو یکم کشیدم جلو. سرم رو بالا گرفتم ..دلم حتی برای این آفتاب بی خاصیت تهران هم تنگ شده بود.
نور چشمام رو زد سرم رو پایین گرفتم و دوباره به اطرافم نگاه کردم .. دلتنگ بودم دلتنگ این شهر و مردمش.
منبع