رمان عشق فلفلی نوشته ی پانی مقدم

عشق-فلفلی

 
نام کتابنام کتاب :رمان عشق فلفلی
نام نویسنده نام نویسنده : پانی مقدم
حجم حجم : 3MB
خلاصه داستانخلاصه داستان:
دختری به نام تیام، دختری در سال سوم دبیرستان ، از لحاظ ظاهری متوسط ولی از لحاظ باطنی محشر ، غرق در درس و بحث …
تا اینکه شاهزاده رویاهای هر دختری از راه میرسه ، ولی تیام خانم چشم و گوشش اونقدر بسته بوده که شاهزاده رو نمیبینه ، شاهزاده هم چشمش باز و فقط قیافه رو میبینه و اخلاق رو نمیبینه تا اینکه …

t_logoکانال تک سایت در تلگرام، اینجا کلیک کنیدt_logo

فرمت کتاب فرمت کتاب : PDF
Admin : دوستان عزیزی که قصد خوندن رمان عشق فلفلی رو توی موبایلشون دارن میتونن با دانلود اپلیکیشن های پی دی اف خوان ، خیلی راحت از کتاب های فرمت پی دی اف استفاده کنند .
دریافت رمان عشق فلفلی دانلود رمان عشق فلفلی با فرمت PDF
 
بخشی از متن رمان عشق فلفلی:
با اشاره ی چشم از صبا خواستم بلند شه. اونم بی هیچ حرفی بلند شد، نشستم کنار سوگل. دستمو دور شونش حلقه کردم. سرشو گذاشته بود روی میز و زار زار اشک می ریخت. دهنمو بردم نزدیک گوشش و گفتم:
- سوگل این امتحان اون قدر هم مهم نیست که تو داری براش گریه می کنی.
- چی چی رو مهم نیست! گفت تو معدل تاثیر داره.
- هنوز اول ساله، جای جبران هست.
- وای تیام تو که مثل من گند نزدی، پس حرف نزن.
سرمو بردم عقب، سعی کردم ناراحت نشم. آروم سرشو بالا آورد، تو چشمای قهوه ای تیره اش که قرمز شده بود نگاه کردم و گفت:
- ببخشید.
- برو بابا.
همدیگه رو بغل کردیم و اون همون طور که دماغشو می کشید بالا گفت:
- تیام، تو تا حالا تک آوردی؟ نیاوردی، نمی دونی من چه دردی دارم.
دستمو لای موهای خرمایی پر پُشتش کردم و گفتم:
- دبیرستانه و تک آوردنش.
- دیوونه.
سرشو از روی شونم برداشت که در با یه حرکت باز شد و شیدا و باران هم اومدند تو...
منبع