دانلود رمان جرات یا حقیقت نوشته ی Nafas_me

jorat-ya-haghighat

نام کتابنام کتاب :رمان جرات یا حقیقت
نام نویسنده نام نویسنده : Nafas_me
حجم حجم : 2.5MB
خلاصه داستانخلاصه داستان:
دختری به اسمِ الناز از خانواده ای معمولی با دغدغه هایِ یک زندگیه عادی. سرِ یک دنده بودن، در یک بازی کودکانه راهی رو انتخاب میکنه که توش علامت سوال زیاد هست…

t_logoکانال تک سایت در تلگرام، اینجا کلیک کنیدt_logo

فرمت کتاب فرمت کتاب : PDF
Admin : دوستان عزیزی که قصد خوندن رمان جرات یا حقیقت رو توی موبایلشون دارن میتونن با دانلود اپلیکیشن های پی دی اف خوان ، خیلی راحت از کتاب های فرمت پی دی اف استفاده کنند .
دریافت رمان جرات یا حقیقت دانلود رمان جرات یا حقیقت با فرمت PDF
بخشی از متن رمان جرات یا حقیقت:
اه لعنتی، تموم شدنی هم نیست. من نمی دونم چرا هر شب عمه، عمو و بچه هاشون باید خونه ی ما چترشون رو باز کنن؟ مگه من و مامانم چقدر توان داریم، هی بشور و بساب و غذای آن چنانی بپز!
«الی با ادب باش! بابا فامیلن ها!
تو یکی دیگه خفه وجدان عزیز!»
انگار اونه داره این کوه ظرفو می شوره که واسه ی من کلاس ادب می ذاره.
نفسمو فوت کردم و زیر لب گفتم:
- به خدا دیوونه شدم رفت. هر شب موقع ظرف شستن این بساط یکی به دو با خودم رو دارم. این طایفه ی بابا بالاخره منو منگل می کنن، من می دونم!
- الی مامان خسته شدی، بقیش باشه واسه ی بعد. بیا بریم پیش مهمونا.
به مامان که یه دفعه ای وسط غرغر کردنم ظاهر شده بود، سکته ای نگاه کردم. این مامان منم از بس موجود آرومیه، وقتی وارد یه جا می شه حضورش اصلا حس نمی شه.
همین طور به مامان خیره بودم و شیر آب هم واسه ی خودش باز بود. ای خدا، مامان ما هم صبر ایوب داره ها! چه خندون و ترگل ورگلم هست. بی خیال فکر و خیالم گفتم:
- نه مامان، چند تا دیگه بیشتر نمونده؛ خسته نیستم.
منبع