رمان بی قرارم کن نوشته ی مهرنوش

bighraram-kon

 
نام کتابنام کتاب :رمان بی قرارم کن
نام نویسنده نام نویسنده : مهرنوش
حجم حجم : 4MB
خلاصه داستانخلاصه داستان:
رمان بی قرارم کن ، درباره تولد عشقی اس در میان دروغ نیرنگها . سرگذشت زندگیه دختری به نام آهو. دختر جوانی که روزگار براش سرنوشت سختی رو رقم میزنه . بخاطر رفتار نامناسبی که پدرش همیشه با مادرش داشته از مردها بیزار بوده .مخصوصا که متوجه میشه پدرش زن دیگه ای هم اختیار کرده. اما چرخش گردون زندگی میچرخه و میچرخه تا همین تنفر جاش رو به عشق میده و ناخواسته آهو رو در برابر عشق به زانو در میاره اما از اونجایی که چرخون زندگی ساکن نیست …….

t_logoکانال تک سایت در تلگرام، اینجا کلیک کنیدt_logo

فرمت کتاب فرمت کتاب : PDF
Admin : دوستان عزیزی که قصد خوندن رمان بی قرارم کن رو توی موبایلشون دارن میتونن با دانلود اپلیکیشن های پی دی اف خوان ، خیلی راحت از کتاب های فرمت پی دی اف استفاده کنند .
دریافت رمان بی قرارم کن دانلود رمان بی قرارم کن با فرمت PDF
بخشی از متن رمان بی قرارم کن:
کلافه و عصبی وارد اتاقم شدم. قبل این که در رو ببندم آزاده وارد اتاق شد. بهش توپیدم که در رو ببنده. در رو بست و روی تختم نشست.
کنار پنجره رفتم و سعی کردم به چیزی که چند دقیقه پیش شنیدم و اتفاقی که افتاده بود اهمیتی ندم ولی صدای فین فین نمی ذاشت به اعصابم مسلط باشم.
به آزاده که مثل بچه دماغوها دماغش رو بالا می کشید و گریه می کرد نگاه کردم و کلافه گفتم:
- اَه! یه دستمال بردار که هی این طوری با فین فین کردنت رو اعصابم نری.
سرش رو بالا آورد گفت:
- تو چرا این قدر بی تفاوتی آهو؟
- می گی چی کار کنم؟ بزنم زیر گریه؟
- اصلا تو فهمیدی چه بلایی به سرمون اومده؟
- برو بابا! همچین می گه بلا که انگار تغییری توی وضعیتمون ایجاد شده.
از جلوی پنجره اومدم کنار و در حالی که سعی می کردم روی عصبانیتم کنترل داشته باشم ادامه دادم:
- یه خرده به گذشته نگاه کن، به یک سال پیش! ببین چه تغییری توی رفتارای بابا ایجاد شده؟
دماغش رو بالا کشید و گفت:
- خب ممکنه بدتر از اینی که هست بشه.
منبع