خلاصه رمان میوه منحوس :
رمان میپوه منحوس از ژیلا ، دختری بنام شادان ، دختری شاد و شیطون که خانوادشو از دست داده و فقط دوتا مادر بزرگ داره و عشقی که شادانِ دیوونه رو دیوونه تر از همیشه کرده . رمان میوه منحوس از سری رمان های متفاوت عاشقانه است که با استقبال خوبی همراه شده است و امروز به درخواست شما کاربران عزیز به لیست رمان های تک سایت اضافه شد .

[qs] دانلود رمان نبض تپنده از miss.no1.2004[/qs]

[qs] دانلود رمان پانتی بنتی از miss.no1.2004[/qs]

[qs]بیوگرافی و مصاحبه با نویسنده ژیلا miss.no1.2004 [/qs]

رمان میوه منحوس

قسمتی از متن رمان میوه منحوس :
مخصوصا که علاقه ی ‏ایلان به اون هم ، مزید بر علت شده بود و این حس مالکیت رو ، دو طرفه و ‏مستحکم میکرد : ‏  ایلان دو سالش بود و من علاوه بر مالداری ، ایلانِ به پشت گُرده میبستم و همه جا ‏با خودم میبردم . شون مالِ برده بود به چرا سر تَرشُک ( منطقه ای ‏بالای کوه نزدیک ایذه ) . ‏  بی اختیار ، زمان و مکان رو از یاد برده بود و زبون چرخونده بود و اینو میشد از لهجه ‏اش حس کرد ..
راه بمبئی تا گوا رو ، تو اقیانوس هند ، گذروندیم و با یه کشتی تفریحی رفتیم‎ ‎‏.‏‎ ‎هر ‏چی از قشنگی و هوای با حال گوا برات بگم کم گفتم . واقعا قشنگ بود . از کیش ‏هم که آب زلال خوشکلی داره و من عاشقشم قشنگتر بود . ساختمونا و خونه ها همه ‏خوشکل و بزرگ‎ ‎‏.‏  تقریبا فقیر اونجاها نمیدیدی . میگن منطقه استراحتی پولدارا و هنرپیشه های هندیه‎ ‎‏.‏‎..
راه بمبئی تا گوا رو ، تو اقیانوس هند ، گذروندیم و با یه کشتی تفریحی رفتیم‎ ‎‏.‏‎ ‎هر ‏چی از قشنگی و هوای با حال گوا برات بگم کم گفتم . واقعا قشنگ بود . از کیش ‏هم که آب زلال خوشکلی داره و من عاشقشم قشنگتر بود . ساختمونا و خونه ها همه ‏خوشکل و بزرگ‎ ‎‏.‏  تقریبا فقیر اونجاها نمیدیدی . میگن منطقه استراحتی پولدارا و هنرپیشه های هندیه‎ ‎‏.‏‎ ‎تو رودخونه هم با کرجی گشتیم . وای چه جای با حالی بود جنگل و اقیانوس‎ ‎‏.‏‎ ‎
از ‏وسط جنگل هم که یه رودخونه تفریحی میگذشت . تو ساحل کاروار یه هتل گرفتیم ‏‏. همه زنا لخت با بیکینیهای اونچنانی شنا میکردن . دیدن داشتها ! چه هیکلایی ! ‏چه مایوهایی ! مامان بزرگ اشرف میگفت نگاشون نکن چشم و گوشت وا میشه . ‏اما کو گوش شنوا‎ ‎‏!‏  تازه اونجا غواصی هم کردم ... تعجب میکنی ؟ ‏