معرفی رمان و کتاب های پرطرفدار

دوستان عزیز امروز میخوایم بهترین رمان های ایرانی و خارجی رو به شما عزیزا در بخش "معرفی رمان و کتاب" معرفی کنیم . امیدوارم لذت کافی رو ببرید. رمان عاشقانه

رمان خواب های طلایی

 

 

نویسنده : مژگان زارع

انتشارات : شادان

قیمت : ۳۵۰۰۰تومان
پشت جلد کتاب خواب های طلایی:
وقتی بزرگ‌‌تر می‌‌شوی
انگار پَرتابت کرده‌اند میان واقعیت‌‌های بزرگ‌تر
و می‌‌فهمی که زندگی خیلی اوقات
آن‌‌چه دوست داری و درست می‌‌پنداری
نخواهد شد.
گاهی درهم ریختگی‌‌های اطراف در یک لحظه
تو را وامی‌‌دارد به انتخابی خلافِ خواسته‌‌هایت
و در مسیری قرار می‌گیری که در اندک زمان
اَّبار پشت اَّبار در انتخاب‌‌‌های ناخواسته
مجبورت می‌‌کند بشَوی آن کسی که نیستی!
حتی گاهی ترس از واکنش دیگران
تو را وا‌می‌دارد به راست نگفتن، دروغ گفتن
و باز در راهی قرار می‌‌گیری، ندانسته و ناخواسته!
بعضی اوقات دلت می‌خواهد تمام این‌‌ها
خوابی باشد هولناک که دَمِ صبح
عرق کرده و با وحشت از کابوس بیدار شوی:
خوابی که برخلاف تصوراتت
پُر از حسِ زیبای عاشقانه
و رویای طلایی نیست!
فراموش نکن که در خواب نیستی!

ادمین:در صورتی که قصد خرید رمان زیبای خواب های طلایی رو دارید پیشنهاد میکنم حتما نقد و بررسی این رمان رو از طریق لینک زیر مطالعه کنید.معرفی رمان و کتاب

نقد و بررسی رمان خواب های طلایی


رمان آخرین نامه ی معشوق

The Last Letter From Your Lover

نویسنده: جو جو مویز

انتشارات: ملیکان

قیمت: ۲۵۰۰۰تومان
عزیزترینم و تنها عشقم. پای حرفم هستم.

به این نتیجه رسیدم که تنها راه پیش روی ما اینه که یکی از ما تصمیم بزرگی بگیره…
من به‌اندازه‌ی تو قوی نیستم. وقتی اولین‌بار تو رو دیدم، به ‌نظرم خیلی شکننده اومدی؛ کسی‎که باید ازش مراقبت کنم، ولی متوجه شدم کاملاً در اشتباه بودم.

تو یه زن قوی هستی، کسی‌که می‎تونه یه زندگی رو با چنین عشقی تحمل کنه

و این واقعیت رو که ما هرگز برای این زندگی حقی نداریم.
بدون که قلبم و همه‌ی امیدم در دستان توست.

[عاشقانه ترین رمان خارجی سال ۲۰۱۱]

 

پیشنهاد میکنم مطلب زیر رو هم حتما مطالعه کنید ، رمان من پیش از تو نوشته جوجو مویز هم گزینه خیلی مناسبی برای معرفی به عنوان یکی از برترین رمان های خارجی بود که حتما در مطالب بعدی به عنوان گزینه پیشنهادی قرار خواهد گرفت.

معرفی رمان و کتاب

 

نقد و بررسی رمان من پیش از تو


رمان استایل

نویسنده: هما پور اصفهانی

انتشارات: آراسپ

قیمت : ۵۰۰۰۰ تومان

با تعجب برگه را به سمت خودش کشید و تند تند شروع به خواندن کرد. به نصفه که رسید زد زیر خنده. برگه را بلند کرد و در حالی که به سمت من تکانش می داد گفت:
– تو واقعاً فکر کردی بعد از این که طرح ها رو ازت بگیرم دیگه برام ارزشی داری که بخوام بیام سر وقتت؟!
شانه ای بالا انداختم و گفتم:
– نه می دونم که درد تو فقط تحویل گرفتن طرح های تابستونه. من اگه قرار داد هم باهات امضا می کردم علناً بعد از تابستون باید تو شرکت پر زرق و برقت غاز می چروندم.
این بار صدای خنده اش کل فضای کافی شاپ را پر کرد و چند نفری که آن جا بودند با تعجب به سمتمان برگشتند. دستانم را در هم پیچاندم، سرم را کج کردم و گفتم:
– بخند! دنیا همیشه این شکلی نمی مونه بهار خانم. یه روزی هم نوبت بقیه طعمه هاته که بهت بخندن.
برگه جلوی رویش را با همان خنده پت و پهن روی لبش امضا کرد و گفت:
– بیا خانم کوچیک! خوشم می آد هنوز از رو نرفتی. طرح ها رو بده من وقت ندارم.
از اول هم می دانستم برگه را امضا می کند. هیچ چیز شک بر انگیزی در آن نوشته نشده بود که بخواهد زیر بار امضایش نرود. برگه را کشیدم سمت خودم و پوشه ای که دوازده طرح در آن جا خوش کرده بودند را به سمتش گرفتم. با ولع پوشه را گرفت. با چشمانی که برق می زد طرح ها را همان لحظه بیرون کشید و مشغول تماشا شد. از لبخند و نوع نگاهش می شد فهمید که تا چه حد از طرح ها لذت برده است.

در صورتی که قصد خرید رمان استایل رو دارید پیشنهاد میکنم حتما اطلاعیه رمان استایل رو از طریق لینک زیر مطالعه کنید. معرفی رمان و کتاب

رمان استایل


سمفونی مردگان

نویسنده: عباس معروفی

انتشارات: ققنوس

قیمت: ۱۷۰۰۰

سمفونی_مردگان شاهکار #عباس_معروفی است و داستان خانواده‌ای است که در زمان جنگ جهانی دوم، در اردبیل زندگی می کنند.

خانواده‌ای که نمادی از یک جامعه است. جامعه‌ای که خفقان در آن موج می‌زند و به ندرت #روشنفکری در آن پیدا می‌شود.
#رمان با پیشگفتار و آیه‌ای از قرآن در مورد قتل هابیل توسط قابیل آغاز می‌شود (سوره مائده. آیه ۲۶).

موضوعی که تم اصلی داستانی است که از ۴ مومان تشکیل شده. اگر کتاب رو نخوندید به شدت توصیه میشه که این شاهکار فارسی رو بخونید.

معرفی رمان و کتاب

 

 

 

 

 

امیدوارم از این مطلب استفاده کافی رو برده باشید . تا چند روز آینده اخرین کتب چاپ شده انتشاراتی های مختلف معرفی خواهد شد .

سعی میشه در مطلب بعدی معرفی کتاب و رمان ، مطالب جامع تر و رمان های بیشتری معرفی بشه . رمان هایی که دوست دارید در مطالب بعدی قرار داده بشه توی نظرات معرفی کنید <3

معرفی رمان و کتاب


سمفونی مردگان    عباس معروفی    دنیا منصوری    مژگان زارع    جوجو مویز    رمان خارجی