انجمن رمان نویسی

سلام دوستان عزیز . امیدوارم حالتون خوب باشه .

پیشنهاد میکنم با خواندن این مطلب بیشتر با فعالیت های انجمن تک سایت آشنا بشید .

محیطی دوستانه و صمیمی:

شاید بهترین ویژگی انجمن تک سایت فضای صمیمی و گرمی که بین کاربرا هست باشه ، فضایی که میتونید با ساعت ها با دوستان مجازی بگذرونید و خسته نشید و دوستان جدید پیدا کنید و لذت ببرید . :)

جدید ترین و محبوب ترین رمان های در حال تایپ :

با عضویت در انجمن میتونید جدید ترین و محبوب ترین رمان های محبوب در حال تایپ رو از طریق انجمن مطالعه کنید و لذت ببرید .

آموزش نویسندگی ، رمان نویسی:

هر هفته جدیدترین آموزش های نویسندگی مخصوص نویسندگان تازه کار در انجمن منتشر میشه که میتونید با مطالعه این آموزش ها قلم خودتون رو پرورش بدید .

حمایت از نویسندگان نو قلم :

تک سایت یکی از پر بازدید ترین کتابخانه های مجازی ایران هست و در صورتی که مطالب شما از کیفیت مناسبی برخوردار باشه حتما از شما حمایت خواهد شد و ما مطالب شما رو به بازدید کنندگان معرفی خواهیم کرد ( تبلیغ در تمام صفحات سایت ، کانال و اینستاگرام سایت)

همچنین برای رمان های کاربران ، جلد حرفه ای طراحی میشود که سهم زیادی در جلب خواننده خواهد داشت.

برگزاری مسابقات :

برگزاری مسابقات همیشه با استقبال زیاد کاربران همراه بوده ، مسابقاتی مثل عکاسی ، داستان نویسی ، جمله نویسی و... که با حوایز مختلفی هم همراه بوده .

حتما بعد از سروسامون گرفتن انجمن باز هم مسابقات برگزار خواهد .

نوشته های خود را با همه به اشتراک بگذارید :

شما میتونید دلنوشته ، جملات ، داستان کوتاه و دیگر نوشته های خود را با به اشتراک بگذارید و با نظرات و نقد کاربران تسلط بهتری روی نوشتن داشته باشید .

آخرین رمان های چاپ شده را دنبال کنید :

سعی میشه هر ماه آخرین کتاب های چاپ شده نویسندگان معروف ایرانی و خارجی رو از طریق انجمن تک سایت به شما معرفی کنیم . همچنین میتونید با دنبال کردن نظرات و پرسش از دیگر کاربران ، کتاب دلخواه خودتون رو پیدا کنید :)

آموزش کار با انجمن :

شاید دغدغه شما هم برای عضویت در انجمن عدم آشنایی با محیط انجمن باشه ، اما اصلا نگران نباشید . آموزش های کار با انجمن، مشکل شمارو حل خواهد کرد .

همین الان عضو بشو :)

جهت عضویت کلیک کنید


انجمن قصه سرا

انجمن نگاه دانلود

طراحی جلد رمان